ponedeljek, 17. september 2007

Cilj

Vem, da zamujam…tokrat predvsem zaradi tehničnih težav, katere so zadele moj pripomoček.
No, priznam, da me malo daje tudi dieta, ki pa jo seveda še vedno striktno držim. Tudi treningi se malce zatikajo, ker glava ne trenira skupaj s telesom, ampak kolikor kaže, so to bile le posledice vse te zmešnjave, vrtinca v katerega me je potegnilo. Sicer se stvari še kar dogajajo in se trudijo v smeri, da nam vse skupaj popestrijo s težavami, toda mi se ne predamo tako zlahka. Držimo se svoje smeri in se ne umikamo vsemu, kar nam pride nasproti. Treba se je soočiti in iti naprej. Po težki poti do zastavljenega cilja.

Naj citiram misel Dostojevskega, katera se mi zdi resnično posrečena oz. dobro povedana:
»Če si se napotil proti cilju in se med potjo začel ustavljati, da bi kamenjal vsakega psa, ki laja nate, ne boš do cilja nikdar prispel.»

Mislim, da ni več smiselno kaj dodati.

Ni komentarjev: