torek, 4. september 2007

No, pa začnimo...

Najprej zahvala Hedonu, ki mi je vse skupaj sestavil kar ob kavici v Respectu. Sama se tega verjetno ne bi lotila. Sploh pa si ne bi naložila še dodatne "obveznosti" :)

Trenutno se ukvarjam s potencialnim sponzorjem, ki je prišel iz Izraela s presenetljivo ponudbo. Tako šokantno, da si tega ne moreš predstavljati niti v sanjah... Še dobro, da ne prakticiram ščipanja v stilu "wake up".
Preveč vsega naenkrat, glava prepolna informacij ter obetajočih se sprememb.
Napovedujejo se spremembe načina življenja, dolga potovanja na vzhod in zahod, spoznavanje novih kultur, druženje z vplivnimi ljudmi...vse o čemer si skorajda ne bi drznila sanjati, mi je nenadoma padlo pred noge. Kar vse naekrat, in to celo dve različni opciji. Obe mamljivi, obe sanjski, vendar nezdružljivi. Vsaka ima svoje prednosti in slabosti, jaz pa mesec dni časa, da se odločim. Vendar tokrat ni prevladalo moje sonce v tehtnici, odločitev je padla takoj, ko sem slišala ponudbe. Mogoče sem res izbrala mnogo težjo pot, vendar vem, da je ta pot edina prava zame. Treba je slediti srcu, ne samo denarju. Le tako lahko dosežeš zadovoljstvo.

1 komentar:

Hedone Hawker pravi ...

No... veseli me, da si pričela s pisanjem! Torej... veselo naprej! In ja... ker sem seznanjen s ponudbami, mi je tudi jasno katera ti je ljubsa! Denar res ni vse...